Käyttökatkon aikana kaikki henkilöasiakkaan asiointipalvelut ovat pois käytöstä. Eläkeasiat kannattaa hoitaa mahdollisuuksien mukaan käyttökatkon jälkeen. Pahoittelemme käyttökatkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Lue toimintaohjeet, miten voit hoitaa eläkeasioitasi käyttökatkon aikana.
Henkilöasiakkaan ajankohtaiset eläkeasiat
Käyttökatko henkilöasiakkaan Varma Asioinnissa
Käyttökatkon aikana kaikki henkilöasiakkaan eläkkeisiin ja kuntoutukseen liittyvät asiointipalvelut ovat pois käytöstä. Asiointipalvelu on käytössä jälleen 30.1.
Lue toimintaohjeet, miten voit hoitaa eläkeasioitasi käyttökatkon aikana.
Vuodenvaihteen kirjeet
Vuodenvaihteen kirjeet ovat luettavissa Varma Asioinnissa. Kirjeestä näet vuoden 2025 indeksikorotetun etuuden määrän sekä vuonna 2024 maksetut etuudet ja ennakonpidätyksen määrän. Lähetämme vuodenvaihteen kirjeen myös postitse asiakkaillemme viimeistään tammikuun alussa.
Mikä eläkkeissä muuttui vuodenvaihteessa?
Eläkkeiden ikärajat, indeksikorotukset ja muut tämän vuoden luvut ja tärkeät ohjeet löydät uutisestamme.
Apua asiointiin
Hoida eläkeasiasi verkossa
Asiointipalvelussamme voit mm.
- tarkistaa työeläkeotteesi
- tehdä eläkearvion
- täyttää eläke- tai kuntoutushakemuksen
- tarkistaa hakemuksesi käsittelyvaiheen
- nähdä päätökset ja asiakirjat
- käyttää eläkkeensaajan palveluja
- lähettää ja vastaanottaa viestejä ja liitteitä.
Kirjaudu palveluun henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi tai mobiiiivarmenteella.