Käyttökatkon aikana kaikki henkilöasiakkaan asiointipalvelut ovat pois käytöstä. Eläke- ja kuntoutusasiat kannattaa hoitaa mahdollisuuksien mukaan käyttökatkon jälkeen. Pahoittelemme käyttökatkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Lue toimintaohjeet, miten voit hoitaa eläkeasioitasi käyttökatkon aikana.
Ammatillinen kuntoutus
Toimeentulo ja lomakkeet
Tukea ja onnistumisia
Henkilöasiakkaan asiointipalveluissa käyttökatko tammikuussa – ohjeita asiakkaille
Henkilöasiakkaidemme Varma Asiointi -palvelussa on suunniteltu käyttökatko 16.–29.1.2025. Käyttökatko vaikuttaa myös eläke- ja kuntoutushakemusten käsittelyyn. Suosittelemme, että hoidat eläke- ja kuntoutusasiasi mahdollisuuksien mukaan ennen käyttökatkoa tai sen jälkeen. Käyttökatko ei vaikuta yrittäjän YEL-vakuuttamisen tai työnantajan palveluihin.
Ajankohtaista
Ajankohtaisia tapahtumia
Apua asiointiin
Asiointipalvelussamme voit mm.
- hakea ammatillista kuntoutusta
- laatia ja lähettää kuntoutussuunnitelman
- lähettää liitteitä
- täyttää opiskeluilmoituksen opiskelun alettua ja lukukausien alussa elo-syyskuussa ja tammikuussa
- tarkistaa ansiorajasi
- lähettää viestin kuntoutusasiantuntijallesi.