Käyttökatkon aikana kaikki henkilöasiakkaan asiointipalvelut ovat pois käytöstä. Eläke- ja kuntoutusasiat kannattaa hoitaa mahdollisuuksien mukaan käyttökatkon jälkeen. Pahoittelemme käyttökatkosta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Lue toimintaohjeet, miten voit hoitaa eläkeasioitasi käyttökatkon aikana.

Miten toimin, kun haluan osallistua Varman palvelujen kehittämiseen ja liittyä asiakasraatiin?

Varman henkilöasiakkaiden asiakasraatilaisena voit päästä kehittämään ja testaamaan uusia palvelujamme.

Miten asiakasraatiin voi liittyä?

Pääset liittymään asiakasraatiin Varma Asioinnissa kohdassa Etusivu > Omat profiilitiedot  > Liity asiakasraatiin.

Kirjaudu Varma Asiointiin

Lue lisää henkilöasiakkaiden asiakasraadin toiminnasta