Under driftavbrottet är alla onlinetjänster för privatkunder ur bruk. Om möjligt, sköt dina pensions- eller rehabiliteringsärenden efter avbrottet. Vi beklagar besväret som driftavbrottet orsakar.
Läs här hur du kan sköta dina pensionsärenden under driftavbrottet.
Yrkesinriktad rehabilitering
Utkomst och blanketter
Stöd och framsteg
Avbrott i onlinetjänsterna för privatkunder i januari – anvisningar för kunder
Varma Onlinetjänst för våra privatkunder har ett planerat avbrott den 16–29 januari 2025. Driftavbrottet påverkar även behandlingen av pensions- och rehabiliteringsansökningar. Vi rekommenderar att du om möjligt sköter dina pensionsärenden före eller efter avbrottet. Driftavbrottet påverkar inte tjänsterna för företagarnas FöPL-försäkringar eller tjänsterna för arbetsgivare.
Aktuellt
Hjälp med att uträtta ärenden
Hjälp med att uträtta ärenden
Sköt dina rehabiliteringsärenden på webben
I vår onlinetjänst kan du bl.a.
- ansöka om yrkesinriktad rehabilitering och skicka bilagor
- göra och skicka in din rehabiliteringsplan
- ansöka om reseersättningar under arbetsprövning och rehabilitering
- kontrollera din inkomstgräns
- skicka ett meddelande till din rehabiliteringsspecialist.