Under driftavbrottet är alla onlinetjänster för privatkunder ur bruk. Om möjligt, sköt dina pensions- eller rehabiliteringsärenden efter avbrottet. Vi beklagar besväret som driftavbrottet orsakar.
Läs här hur du kan sköta dina pensionsärenden under driftavbrottet.
Yrkesinriktad rehabilitering
Utkomst och blanketter
Stöd och framsteg
Avbrott i onlinetjänsterna för privatkunder i januari – anvisningar för kunder
Varma Onlinetjänst för våra privatkunder har ett planerat avbrott den 16–29 januari 2025. Driftavbrottet påverkar även behandlingen av pensions- och rehabiliteringsansökningar. Vi rekommenderar att du om möjligt sköter dina pensionsärenden före eller efter avbrottet.
Aktuellt
Hjälp med att uträtta ärenden
Hjälp med att uträtta ärenden
Sköt dina rehabiliteringsärenden på webben
I vår onlinetjänst kan du bl.a.
- ansöka om yrkesinriktad rehabilitering och skicka bilagor
- göra och skicka in din rehabiliteringsplan
- ansöka om reseersättningar under arbetsprövning och rehabilitering
- kontrollera din inkomstgräns
- skicka ett meddelande till din rehabiliteringsspecialist.