Under driftavbrottet är alla onlinetjänster för privatkunder ur bruk. Om möjligt, sköt dina pensions- eller rehabiliteringsärenden efter avbrottet. Vi beklagar besväret som driftavbrottet orsakar.

Läs här hur du kan sköta dina pensionsärenden under driftavbrottet.

Alltid enkel och kompetent service

Hos oss får du personlig service som lämpar sig för din situation oberoende av tid och plats. I den användarvänliga Varma Onlinetjänst kan du sköta dina ärenden när det passar dig bäst. Vi stöder dig vid föränderliga och oväntade händelser i livet. Klicka på den fråga som passar din situation så får du närmare instruktioner.

Ta kontakt med oss

Sköt dina pensionsärenden på webben

I vår onlinetjänst kan du bl.a.

  • läsa i ditt pensionsutdrag hur mycket pension du tjänat in
  • se en uppskattning av ditt framtida pensionsbelopp
  • fylla i en pensions- eller rehabiliteringsansökan
  • använda våra tjänster för pensionstagare, efter att du fått ditt beslut.

Logga in på tjänsten med dina personliga bankkoder eller Mobil ID.

Telefon

010 192 100

Vi betjänar dig i pensions- och rehabiliteringsärenden måndag–fredag klockan 9–15.

Du kan skicka meddelanden och bilagor via sidan Meddelanden och dokument genom att logga in på vår onlinetjänst.