Tuomaristo piti sivustoa laadukkaana, ajankohtaisena ja käytettävyydeltään erinomaisena. Vaikka Varma media on lanseerattu asiakkaille vasta kuluvan vuoden aikana, niin Varman tekemisessä näkyy pitkäjänteisyys ja halu kehittää yhä toimivampaa tapaa tavoittaa sidosryhmät, todetaan tuomariston arvioinnissa.
Oma Media 2018 -tuomariston muodostivat:
- Katja Alaja, tarinastrategi, viestintävalmentaja, ALTUsparks
- Timo Berry, graafinen suunnittelija, toimitusjohtaja, Berry Creative
- Jani Niipola, toimittaja, Kauppalehti ja Kauppalehti Optio
- Heidi Selkäinaho, viestintäkonsultti, Somepoint
- Mikael Jungner, toimitusjohtaja, Kreab Helsinki
Varman asiakkaille suunnattu uusi digitaalinen Varma media sisältää runsaasti mielenkiintoisia haastatteluja, tarjoaa yrittäjien innostavia tarinoita ja jakaa monipuolista hyötytietoa muun muassa työn uusista ilmiöistä. Uusi digitaalinen julkaisu sai entistä Varma-lehteä laajemman sisällön lisäksi täysin uuden ulkoasun.
- Haluamme käsitellä laaja-alaisesti talouden ja työelämän ilmiöitä niin, että pidämme mielessä koko ajan asiakkaan tarpeet. Varma media on ajassa kiinni oleva media ja olemme hyvin iloisia tästä ProCom ry:n tunnustuksesta. Olemme paneutuneet huolella myös visuaalisuuteen ja käyttöliittymäsuunnitteluun ja tämä huomioitiin myös monella tapaa kilpailun arvioinnissa, kertoo osastopäällikkö Mikko Kuivalainen Varman viestinnästä.