Varman asiointipalvelun pääkäyttäjän vastuulla on huolehtia siitä, että oman yrityksen asiointipalvelun käyttäjät ja käyttöoikeudet ovat palvelussa ajan tasalla. Hallinnointi onnistuu jatkossa entistä helpommin asiointipalvelun uudistetussa Käyttäjät ja valtuudet -osiossa.
Käyttäjät ja valtuudet -osio löytyy asiointipalvelun valikosta. Siellä pääkäyttäjä voi
· lisätä tai poistaa asiointipalvelun käyttäjiä ja
· muokata olemassa olevien käyttäjien pääsyä eri osioihin ja tietoihin.
Uudistettu Käyttäjät ja valtuudet -osio otetaan käyttöön viikon 47 alussa. Ensimmäisellä kerralla Käyttäjät ja valtuudet -osiossa pyydetään hyväksymään Varman asiointipalvelun käyttöehdot.
Jos sinulla on kysyttävää käyttöoikeuksista, voit lähettää meille viestiä asiointipalvelun kautta, soittaa 010 192 100 tai kysyä neuvoa chatissa arkisin kello 8–17.